Friday 7 June 2013

Kelebihan Performance Drink

Posted by Unknown at 03:59
Performance Drink merupakan minuman elektrolit yang mengawal keseimbangan bendalir badan agar tidak kekeringan atau untuk mencegah dehidrasi. Ianya mengandungi formula 3 jenis karbohidrat iaitu matodextrin, fructose & glucose yang penting untuk tenaga dan stamina. PD juga mengandungi formula unik Shaklee iaitu Opticarb yang membekalkan tenaga serta-merta dan berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dalam darah.

Performance drink ni biasanya diambil oleh atlet atau individu yang kerap bersukan bagi mencegah dehidrasi dalam badan...TAPI tak terhad kepada atlit saja ye...SEMUA orang boleh ambil terutamanya untuk ibu menyusu, ibu mengandung yang sedang berpuasa untuk mengelakkan dehidrasi, menyejukkan badan dan in shaa Allah mengelakkan kemerunduman penghasilan susu sewaktu berpuasa.

Jom kita tengok apa kata mommy Lyna:

"Setakat ni, alhamdulillah. Semalam kami semua tak terbangun sahur, sedar2 dah dekat Subuh, saya cuma sempat ambil 2 gelas Performance Drink ni, dan alhamdulillah sampai ke petang susu masih banyak bila dipicit anak2.Saya pernah berpuasa (puasa ganti) tanpa mengambil minuman ni, menjelang petang, susu dah mula ‘kering’ dan anak2 start mengamuk."


Selain tu, PD ni juga sesuai untuk mereka yang bekerja di tengah panas, demam, untuk elakkan keletihan...pendek kata sesuai untuk sesiapa sahaja.

Shaklee Performance® gives you the
carbohydrate energy that your body needs for endurance,
as well as fluids and a unique balance of electrolytes
to help prevent dehydration.

Secara umumnya, performance drink ni:
  • Membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan
  • Mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dlm darah.
  • Sesuai utk seisi keluarga..
Credit.

Apa lagi, dah dekat nak bulan puasa ni..mesti ramai yang tengah marathon ganti puasa kan? Dapatkan Performance Drink ni. Nak lagi best campur dengan ESP. Memang gabungan minuman yang superb! PD mengelakkan badan dehidrasi sementara ESP pula membekalkan tenaga berpanjangan. Belum cuba belum tau...

----

Untuk Info & Order:


Salasiah Salleh
Shaklee Independent Distributor (ID: 906874)
Emel: ummizara8712@gmail.com
SMS/Whatsapp: 013-7144847


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi