Thursday 30 May 2013

Vivix ~ Anti-Penuaan Semulajadi

Posted by Unknown at 09:31
Cerita Vivix memang tak surut lagi..hehe..maklumlah, bulan promosi Vivix..harga memang MENGANCAM...memang jauh beza daripada harga biasa. Ramai yang kata Vivix ni mahal, tak mampu milik..eh2..TUNGGU DULU...Vivix memang mahal sebabnya fungsinya juga MAHAL.

Bila sebut pasal penuaan, ramai orang terutamanya WANITA bimbang dengan tanda-tanda penuaan pada diri mereka. Ianya adalah proses SEMULAJADI, kita memang tak boleh elak tapi kita boleh berusaha untuk MELAMBATKAN tanda penuaan tu. Bukannya maksud tak tua langsung! Itu TIPU....

Shaklee keluarkan Vivix untuk membantu wanita-wanita di luar sana melambatkan tanda penuaan pada wajah. Shaklee sendiri dah claim yang Vivix will make you FEEL 25 years YOUNGER and LIVE 25 years LONGER.



Selain untuk fungsi anti-penuaan, ramuan semulajadi Vivix ini yang terdiri daripada anggur muskat, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum juga dah terbukti boleh membantu untuk melawan pelbagai penyakit seperti SLE, kanser, darah tinggi, kencing manis, strok dan banyak lagi penyakit yang lain. Sebab tu ramai yang gelarkan Vivix ni sebagai tonik ajaib!

Di dalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular dan lebih dari itu.

Kajian makmal juga menunjukkan ramuan Vivix boleh memberi impak kepada 4 mekanisma utama penuaan pada tahap sellular iaitu:

1. Melindungi dan membaiki kerosakan DNA
  • Setiap hari setiap sel tubuh kita diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan database genetik, menghasilkan satu typo (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. 
# Namun, ramuan Vivix dah terbukti boleh melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.
# Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3. Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria
  • Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.
# Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End products)
  • Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.
# Ramuan Vivix adalah 10X lebih kuat dari resveratol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

Selain 4 mekanisme yang dinyatakan di atas, Vivix juga dah terbukti membantu menjaga dan memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.

Apakata kita baca pengalaman daripada mereka-mereka yang dah merasai sendiri kehebatan Vivix ni:
Nak tahu info lanjut tentang Vivix? Klik sini ye...

----

Untuk Info & Order:


Salasiah Salleh
Shaklee Independent Distributor (ID: 906874)
Emel: ummizara8712@gmail.com
SMS/Whatsapp: 013-7144847

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi