Wednesday 29 May 2013

[TESTIMONI] Hilangkan Jerawat Batu dan Parut Dengan Set Kecantikan Shaklee dan ESP

Posted by Unknown at 05:01
Jerawat?? Siapa kat sini yang suka jerawat? Sal rasa semua orang tak suka jerawat dan semua orang mendambakan kulit cantik, halus mulus dan SIHAT. Betul tak? Sal pun tak terkecuali.

Sal tak perasan (atau mungkin lupa..) bila muka Sal mula ditumbuhi jerawat. Memang rasa segan dan rendah diri je. Bila tengok orang lain kulit cantik, tak ada jerawat..memang cemburu...hehe..

Kebanyakan kita dah banyak berhabis duit untuk membeli produk kecantikan terbaik untuk mengatasi masalah, tapi semua hasilnya mengecewakan...duit habis, tapi hasilnya tak seberapa. Malah, ada yang buatkan kulit kita makin bermasalah seperti sensitif dan makin berjerawat teruk.

Sebenarnya, kebanyakan masalah jerawat ni berpunca daripada masalah dalaman kita. Jadi, kita sepatutnya memberi perhatian juga pada penjagaan dalaman. Supplements merupakan salah satu cara kita untuk merawat masalah dalaman kita bagi memastikan sel-sel badan kita dirawat seterusnya membentuk sel-sel baru yang sihat.

Tapi, anda yang mempunyai masalah jerawat JANGAN RISAU! Semua penyakit ada ubatnya kecuali mati..yang penting kita berusaha.

Apakata kita tengok perkongsian yang dibuat oleh salah seorang pengguna Shaklee yang telah berjaya menyelesaikan masalah jerawat batu yang dialaminya.




Apa produk yang diambil? Set kecantikan (B complex, Vitamin C dan Vitamin E) dan ESP.



Kenapa Sal cadangkan ambil ESP bersama set kecantikan? ESP adalah sumber protein yang mana penting untuk pertumbuhan sel-sel baru yang sihat. Sel kulit kita akan bertukar setiap 21 hari, jadi penting untuk kita mengambil protein yang berkualiti supaya sel-sel baru kulit kita juga berkualiti seterusnya menyumbang kepada kulit yang lebih cantik, halus dan gebu.

Parut-parut kat wajah kita tu juga wujud disebabkan oleh sel-sel kulit yang dah mati namun tak diperbaharui. Dengan ESP, sel-sel kulit yang dah mati atau rosak akan disingkirkan dan digantikan dengan sel-sel yang baru. Jadi, penting untuk kita ambil ESP untuk kesan yang lebih bagus.

Jangan tunggu lagi, dapatkan set kecantikan dan ESP Shaklee untuk masalah kulit anda. Setiap pembelian daripada Sal, anda layak mendapat KONSULTANSI PERCUMA dan HARGA ISTIMEWA! Jangan lepaskan peluang untuk sihat dan cantik bersama SHAKLEE :)


----
Untuk Info & Order:


Salasiah Salleh
Shaklee Independent Distributor (ID: 906874)
Emel: ummizara8712@gmail.com
SMS/Whatsapp: 013-7144847

1 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi