Sunday 19 May 2013

Kenapa Saya Suka ESP?

Posted by Unknown at 08:01
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua....

Kalau kawan-kawan nak tau, ESP sememangnya 'hot seller product' dari Shaklee..sebabnya ESP telah banyak membantu pengguna-pengguna di luar sana mendapat apa yang mereka inginkan sewaktu membuat keputusan untuk membeli ESP. Maksudnya, ESP berkesan untuk kebanyakan customer. Alhamdulillah...

Sal sendiri merupakan pengguna tegar ESP. Sejak join Shaklee ni, ESP tak pernah tak ada dalam almari kat dapur...hehe..setiap pagi sebelum ke tempat kerja, Sal akan pastikan ambil ESP (kadang-kadang skip jugak sebab tak sempat...'bersilat' dengan Humaira..hehe)..Alhamdulillah memang rasa bezanya sejak ambil ESP ni..

Perubahan yang Sal rasa sejak ambil ESP ialah badan jadi lebih bertenaga, kalau tak masuk tengahari je memang dah lemau....asyik ngantuk je macam tak cukup tidur..kalau Sal puasa, Sal memang sahur dengan ESP je...badan tak ada rasa lesu pun sepanjang hari..macam biasa je...

Keduanya, susu untuk Humaira makin pekat dan nampak 'creamy' gitu...Humaira pun dapat kesannya..kulitnya memang gebu...kalau ada naik merah-merah ke kat badan dia, sekejap je dah hilang...kalau ada luka, memang tak akan ada kesan parut..(Alhamdulillah...)

Selain tu, apa yang Sal perasan, jerawat memang jarang dah naik. Kalau naik pun, sekejap je dah kecut, dengan parut sekali pudar. Sebelum ni, kalau ada jerawat tumbuh kat muka, memang ambil masa lama nak kecut, dalam 2 minggu..kadang-kadang lebih...aduh..malu sangat...parut tak usah cakap la, bertempek-tempek kat muka..susah sangat nak hilang...sekarang ni, parut-parut lama dah makin pudar...parut jerawat baru memang cepat pudar..Alhamdulillah..

ESP juga membantu Sal mengawal selera makan. So, pada sesiapa yang nak diet tu..selain mengambil supplements untuk kurus, anda digalakkan mengambil ESP sebab ESP mampu memberi tenaga, dan membuatkan rasa kenyang yang lebih lama. 

ESP juga jika diambil bersama supplements yang lain, akan membantu penyerapan yang lebih baik semua supplement yang kita ambil..maksudnya, supplements akan cepat menyerap dan memberi kesan yang lebih baik berbanding mereka yang tidak mengambil ESP..

Ha, itulah sedikit sebanyak sharing dari Sal kenapa Sal sangat suka dengan ESP ni..rasanya yang sedap juga bila dibancuh dengan minuman kegemaran Sal merupakan satu sebab lagi kenapa Sal pilih ESP!

Klik sini untuk info lain tentang ESP.

----

Untuk Info & Order:


Salasiah Salleh
Shaklee Independent Distributor (ID: 906874)
Emel: ummizara8712@gmail.com
SMS/Whatsapp: 013-7144847

2 comments:

Unknown said...

saya pun sudah sebati dengan esp ni...tiap2 hari mmg wajib kena amek...tambahan pulak skrg ni pregnant..kalu tak minum esp rasa badan lenguh2 tak bertenaga je.

Unknown said...

Alhamdulillah :)

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi