Showing posts with label Produk Natural. Show all posts
Showing posts with label Produk Natural. Show all posts

Sunday, 27 November 2016

Testimoni FreshPicks: Deodorant Natural Tanpa Bahan Kimia Bahaya

Posted by Unknown at 11:47 0 comments
Tahukah anda yang kebanyakan deodorant terkenal yang selalu kita gunakan tu ada pelbagai bahan kimia dan ada antaranya tidak sesuai digunakan pada kulit kita. Ia juga adalah antara punca terjadinya kanser!

Antara bahan yang biasa dijumpai ialah aluminium, paraben, triclosan, propylene glycol dan lain-lain.

Sebagai alternatif daripada menggunakan deodorant yang biasa terdapat di pasaran, apa kata anda cuba Natural Refreshing Deodorant dari FreshPicks? Ianya adalah dalam bentuk stick dan mudah untuk digunakan.

Dah ramai yang dah cuba dan banyak feedback positif yang kami dapat dari customer yang kebanyakannya sudah jatuh cinta dengan Refreshing Deodorant kami. Antaranya:
✔ Masalah bau badan selesai
✔ Ketiak tidak melekit
✔ Ketiak hitam lebih cerah
✔ Bau badan tidak melekat pada baju
✔ Keyakinan lebih tinggi

Sal nak kongsikan beberapa testimoni daripada pengguna FreshPicks. Anda pun pasti teruja sama nak cuba :)











----
Untuk Info & Order:

Emel: ummizara8712@gmail.com

SMS/Whatsapp: 013-7144847

Thursday, 17 November 2016

Irresistible Lip Treatment Sahabat Baik Bibir Anda

Posted by Unknown at 21:49 0 comments

Antara produk best seller kami adalah IRRESSISTIBLE LIP TREATMENT / COLOR ni.

Ia dirumus khas untuk:
❤ Merawat bibir
❤ Melembapkan bibir
❤ Memberi sedikit warna tanpa merosakkan bibir.

Paling penting ianya bebas kimia.

Menggabungkan bahan premium terbaik seperti Jojoba Oil, Coconut Oil, Argan Oil, Beeswax (lilin lebah asli), Sheabutter dan Mica Powder (pewarna neutral, bukan pewarna sintetik) menjadikan ILT ni sahabat terbaik untuk bibir anda.

Kenapa bahan-bahan ni dipilih ya?

✔ Jojoba oil - Ia mengandungi hampir semua vitamin dan mineral yang perlu bagi kesihatan kulit. Kaya dengan vitamin E, B-complex, copper, zinc, selenium, iodine dan chromium. Ia terkenal untuk melembapkan kulit juga anti penuaan.

✔ Coconut oil - Minyak kelapa adalah ejen pelembap yang sangat baik untuk kulit. Ia juga memiliki ciri2 antiseptik dan antiradang. Ia juga melindungi kulit daripada terdedah kepada sinaran matahari (sunburn)

✔ Argan Oil - Terkenal dengan khasiat yang sangat bagus untuk kesihatan kulit. Sangat bermanfaat untuk merawat bibir bermasalah juga penggalak kolagen semulajadi bibir.

✔ Shea butter - Kaya dengan khasiat antiradang semula jadi, membaiki kedutan, garis-garis halus dan parut, antioksidan, pelembab yang sangat baik, menguatkan kulit, melindungi kulit, pelindung UV, menggalakkan pertumbuhan semula kulit.

✔ Lilin lebah asli (Beeswax) - kaya dengan antioksidan, vitamin E dan vitamin A.

Memandangkan ianya high concentration dan kaya khasiat, maka seketul ILT yang nampak kecil ini mampu digunakan lebih dari 3 bulan. Jimat dan value for money.

IRESSISTIBLE LIP TREATMENT menawarkan 3 manfaat hebat untuk anda:

✔ Merawat (Treat)
✔ Melembap (Moist.hydrates)
✔ Memberi warna (Give color)

Dan yang paling ekslusif, ianya Freshmade, dibuat mengikut order.

Handmade with lots of love 😍

SAL,
0137144847

#inspirasisihatcantik
#feelbeautifulnaturally
#lipcare
#homemade

Keunikan Furaiha Skincare

Posted by Unknown at 15:10 0 comments

🌼 KEUNIKAN FURAIHA 🌼

1) Produk natural / chemical free dari makanan sunnah dan kaya dengan minyak Argan yang merupakan rahsia kecantikan wanita Morocco

2) Produk berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan dan mampu milik.

3) Menjimatkan masa, tak rumit dan sesuai bagi mereka yang sibuk dan tak suka nak guna skincare yang banyak-banyak step. Kita hanya ada 3 item untuk 3 step penjagaan wajah yang berkesan. InshaAllah

4) Luminous DD Cream yang water based dan langsung tidak berminyak.

5) Luminous DD Cream yang bertindak juga sebagai krim siang dengan SPF 35+ untuk melindungi kulit dari sinaran UV (menjimatkan masa dan duit tak perlu pakai banyak benda)

6) Luminous DD Cream yang hanya ada 1 tone warna yang dah diformulasi dan sesuai dengan semua warna kulit.

7) Luminous DD Cream yang berfungsi untuk menghalang aktif sebum dan tidak menjadikan kulit berminyak ketika memakainya.

8) Menyelesaikan masalah mereka yang ada masalah pori-pori besar dengan sekali sapuan DD Cream, ia menyamarkan pori-pori anda secara sihat TANPA blocking .

9) Produk dijamin halal, lulus KKM, selamat, bukan produk repack dan bagus untuk kesihatan kulit.

10) Produk dibuat di kilang bertaraf GMP dan hanya dipasarkan setelah R&D dibuat.

11) Boleh bawa solat tanpa ragu-ragu

12) Not tested on animal

13) Produk yang boleh digunakan oleh ibu mengandung dan kanak-kanak seawal 11 tahun . (Penyelesaian bagi pregnant women nak gunakan produk yang selamat untuk kandungan dia)

14) Luminous DS Cream mampu memberi refleksi cahaya matahari sehingga menghasilkan kulit yang glowing.

15) Tekstur produk kami yang menjimatkan dan insyaAllah berbaloi dgn harga yang dibayar. Sangat menjimatkan.

16) Sabun Aqua Habbatus sauda' yang lain dari lain, langsung tak menyebabkan muka kesat dan kering .

17) Sabun nya juga boleh dijadikan sebagai make up remover selain digunakan untuk mencuci muka.

18) Produk tanpa proses penggelupasan.

19) Menghasilkan kulit yang sihat dan cantik tanpa membahayakan kesihatan anda.

20) Antara bahan yang kami gunakan yang dah terkenal worldwide sebagai bahan aktif untuk kulit.

SAL,
013-7144847

#furaihaskincare
#naturaldanorganik

Sunday, 13 November 2016

Bedak Muka Natural Pilihan Lebih Selamat

Posted by Unknown at 15:26 0 comments
Sal dari dulu memang suka pakai bedak muka.

Yela, kulit muka jenis berminyak dan berjerawat, konon-konon boleh la tutup cela kat muka kan.

Memang betul boleh tutup jerawat, tapi sebenarnya pakai bedak ni boleh buatkan jerawat makin teruk kalau silap pilih bedak.

Dulu Sal suka guna compact powder kononnya lebih mudah tapi sekarang ni Sal dah tukar ke loose powder.

Loose powder sebenarnya lebih elok, hasil lebih cantik especially kalau gunakan berus dan dari pembacaan Sal,  loose powder kurang sikit campuran bahan kimia (nak jadikan dia solid dan keras, wallahualam)

Sebelum ni guna banyak la jugak brand loose powder di pasaran tapi tak sama dengan loose powder yang Sal guna sekarang ni.

Bedak muka ni betul-betul hebat !

Silkysoft Velvet Loose Powder by FreshPicks ni diperbuat dari arrowroot.

Arrowroot ni kalau anda nak tahu sifatnya menyerap kelembapan.
Ia juga membantu mengimbangi minyak pada kulit dengan sangat berkesan selain boleh menangani masalah jerawat.
Ia juga bersifat anti radang.

Arrowroot Powder
Bedak biasa di pasaran banyak diperbuat dari serbuk talkum yang mana ia adalah bersifat tiruan dan boleh mendatangkan alahan manakala serbuk arrowroot adalah bersifat neutral.

Loose powder ni sesuai untuk anak kecil, mereka yang mempunyai kulit sensitif, alahan, dan sesuai untuk semua peringkat umur.

Sekarang dah banyak pilihan yang lebih selamat dan natural tapi kenapa masih memilih yang sintetik?

Pilihlah produk skincare dan kosmetik yang sihat, selamat dan semulajadi.

SAL,
013-7144847


Wednesday, 9 November 2016

Sabun Aqua Habbatussauda' Furaiha Skincare

Posted by Unknown at 11:28 0 comments

Ni la dia Aqua Habbatus Sauda' Soap. Cantik je kan warna dia. Bau dia wangi sangat macam nak gigit-gigit je.

Kalau sesiapa biasa pakai cleanser tapi rasa pedih-pedih and kesat je elok try sabun ni sebab sangat moist tau. Banyak dapat feedback yang dah jatuh cinta dengan sabun ni

Main ingredients semua yang high quality ada habbatus sauda', argan oil, cinnamon extract, vitamin E dan juga ekstrak delima.

Yang biji hitam tu habbatus sauda', kami guna yang original punya. Fungsi dia sebagai agen skrub dan melembutkan kulit :)

Yang penting ianya BEBAS BAHAN KIMIA BERBAHAYA. 
Jom bertukar pada produk organik.

Furaiha Skincare ada 3 item :
 Aqua Habbatus sauda' Soap
 Luminous DD Cream
 Glow Booster Cream

Product's formulation is under R&D team ☺

SAL 013-7144847

❤ORGANIC FOOD FOR SKIN❤

#AsmaEmpire
#DSFuraiha
#PakarPenjagaanKulitOrganik

Thursday, 27 October 2016

Kaolin Clay (Tanah Liat Kaolin) Bahan Utama Deodorant FreshPicks

Posted by Unknown at 11:21 0 comments
Tanah liat Kaolin (Tanah Liat Kosmetik Putih) sering digunakan dalam pembuatan sabun, skrub badan, deodorant dan skrub muka. Ianya merupakan salah satu tanah liat yang paling bagus dan tidak terlalu kuat.

Kaolin Clay sangat sesuai untuk kulit yang sensitif. Ia boleh membantu menyingkirkan bendasing, menstimulasi peredaran darah, penggelupasan secara lembut seterusnya membersihkan kulit.

Kaolin Clay jugs esuai untuk kulit kering kerana ia tidak akan menghakis minyak semulajadi yang ada pada kulit.

Ia juga popular kerana kebolehanya memberikan bau yang lebih wangi.

Antara rangkaian produk freshpicks yang menggunakan Kaolin Clay adalah:
- Refreshing Deodorant

Refreshing deodorant daripada FreshPicks sememangnya antara item best seller dari FreshPicks. Ramai yang dah mencubanya dan berpuas hati dengan hasilnya.





Antara feedback yang kami terima ialah:
- Masalah bau badan selesai
- Ketiak tidak melekit
- Ketiak hitam lebih cerah
- Bau badan tidak melekat pada baju
- Keyakinan lebih tinggi

----
Untuk Info & Order:

Emel: ummizara8712@gmail.com

SMS/Whatsapp: 013-7144847
 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi