Thursday 3 November 2016

Kulit Semakin Cerah dengan Furaiha Skincare

Posted by Unknown at 09:53
Ini adalah salah satu testimoni pengguna Furaiha.

Ibu nya sendiri dah tegur yang kulitnya semakin cerah. Mestilah happy sakan kan?

Klik pada gambar untuk lebih jelas
Kalau anda seperti masalah di bawah ni, jangan segan untuk contact Sal ye :)

" Dulu semua orang duk mengata kulit saya gelap, kusam, tak bermaya dan kering. 
Nak keluar dengan kawan-kawan pun segan sebab tengok kulit kawan tak ada yang teruk macam saya.

Satu hari, saya mengadu kat kawan baik yang saya nak juga kulit elok macam dia. Dia cadangkan saya guna Furaiha Skincare sebab kandungan dia berasaskan bahan semulajadi dan makanan sunnah, jadi mungkin sesuai untuk pulihkan kulit saya.

Tanpa lengah lagi, saya terus hubungi ejen yang kawan saya perkenalkan. Lepas seminggu detox kulit (tak pakai apa-apa kat kulit muka), saya terus mulakan dengan sabun aqua habbatussauda'. 


Memang terus jatuh cinta .

Selepas beberapa lama guna 1 set skincare Furaiha ni, mak saya tegur yang kulit saya makin cerah. Alhamdulillah."

Anda nak kulit cerah macam ni jugak? Cepat-cepat whatsapp no di bawah ye 

013-7144847 (SAL)

#AsmaEmpire
#DSFuraiha
#PakarPenjagaanKulitOrganik

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi