Sunday 2 February 2014

[PROMOSI FEBRUARI] Beli 6 PERCUMA 1 VitaLea (Multivitamin Shaklee)

Posted by Unknown at 08:52
Vita-Lea? Pernah dengar tak? Kalau anda antara pengguna Shaklee, pasti pernah dengar kan? Vita-Lea atau multivitamin Shaklee merupakan antara produk yang mendapat sambutan jugak...pendek kata, permintaan dia tinggi jugak la...hehe...

Bagi yang belum tahu, Vita-Lea merupakan multivitamin yang pertama dicipta di dunia. Maksudnya, multivitamin tertua la kan...Sal ada cerita kat entry ni dulu.

Shaklee dah umumkan "RM0.00 Shaklee: Feb'14 Buy 6 Free 1 Promotion - Vita-Lea Iron Formula (00P190). Place your order now!"


Multi vitamin & Multi mineral

Multi yang Hebat

Suplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan Sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli. Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Jika diambil setiap hari, Vita-Lea mampu:
• Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik.*
• Mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu.
• Mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.
• Biotin dan asid pantotenik membantu untuk memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh
• Vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.*


Vita-Lea mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral yang penting untuk fungsi tubuh. Ramai customer yang mengambil vitalea sebagai supplement harian mereka bagi feedback yang mereka rasa lebih bertenaga. Sebab apa? Sebab dalam vitalea mengandungi vitamin B yang lengkap termasuk biotin dan folic asid (yang mahal tu).

Vita-Lea ni penting untuk membekalkan nutrisi kepada sel dan memastikan sel kita sihat. Vitalea ni juga lengkap dengan iron/zat besi yang penting untuk pembentukan hemoglobin kita. 

Jadi, siapa je yang perlu ambil Vitalea ni? Semua orang perlukan vitalea kerana ia adalah supplement asas. Istimewanya vitalea ni ia merupakan antara supplement yang sangat pantas diserap oleh tubuh kita dan ia juga menggunakan teknologi salutan micro.

TESTIMONI Vita-Lea:

"Meh nak bagi satu testimoni pasal vitalea..MIL customer yani dia penghidap diabetis yang kronik..kalau puasa mesti badan lemah dan menggigil..then dia jumpa vitalea ni...alhamdulillah kuasa allah hanya telan vitalea MIL dia dah mampu berpuasa! Mil customer yani xbole puasa langsung sebelum ambik vitalea" - Puan Wan Muliani


Nanti Sal cerita lagi pasal Vitalea ni yer...memang banyak sangat manfaat dia...bagi yang jenis susah nak makan supplement banyak2 terutamanya lelaki tu boleh cuba ambil 2 biji Vita-Lea sehari secara konsisten...in shaa Allah anda akan rasai perbezaan dia :)

-----
Untuk Info & Order:


Salasiah Salleh
Shaklee Independent Distributor (ID: 906874)
Emel: ummizara8712@gmail.com
SMS/Whatsapp: 013-7144847

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi