Friday 2 August 2013

[Promosi Ogos 2013] - Advanced Joint Health Tablet

Posted by Unknown at 06:11
Assalamualaikum dan selamat pagi semua....

Pagi ni Sal nak share tentang produk promosi bulan ni iaitu Advanced Joint Health Tablet atau singkatannya AJHT. Produk ni merupakan supplement untuk yang menghadapi masalah kesihatan berkaitan sendi sebagai contoh sakit radang sendi, gout dan slip disc.


AJHT dihasilkan daripada satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi sendi.

AJHT Shaklee ini juga mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Shaklee juga dah claim yang pengguna AJHT ni boleh merasai kesannya seawal 5 hari.

Antara kebaikan AJHT ni :
  • menyokong keselesaan sendi
  • membantu mengekalkan tulang rawan
  • memelihara tisu penyambung yang sihat

So, apa tunggu lagi...dapatkan AJHT anda hari ini samada untuk diri sendiri, mak, ayah, nenek, pakcik dan makcik yang sering mengadu sakit2 sendi. Memang berbaloi beli....beli 6 dapat PERCUMA 1 botol...tapi kalau nak beli 1 botol pun boleh...HARGA SPECIAL dari Sal... 

----
Untuk Info & Order:


Salasiah Salleh
Shaklee Independent Distributor (ID: 906874)
Emel: ummizara8712@gmail.com
SMS/Whatsapp: 013-7144847

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi