Saturday 15 June 2013

Mighty 3 Gems Shaklee ~ Sarapan Hebat untuk Permulaan Hari yang Hebat!

Posted by Unknown at 08:03
Taahukah anda, SARAPAN PAGI merupakan HIDANGAN PALING PENTING? Kenapa? Kerana bersarapan boleh membantu kita mengekalkan paras gula dalam darah yang sihat seterusnya membantu kita kekal cergas sepanjang hari.

Kita perlulah memastikan yang hidangan sarapan kita lengkap dengan zat-zat penting yang mengandungi kombinasi nutrisi seperti protein, vitamin, mineral, rendah karbohidrat, rendah lemak, dan air...bukan ikut selera kita je...

Sarapan pagi seperti ini lebih mengenyangkan untuk memberi tubuh nutrisi penting dan tenaga tanpa meningkatkan kadar gula darah dan kadar insulin. Sarapan yang baik akan menyediakan tenaga segera untuk sel-sel otak berfungsi pada waktu pagi.

TETAPI, adakah kita mengambil sarapan yang sebegini? Maksud Sal cukup kombinasi nutrisinya? Ada protein, vitamin, mineral, rendah karbo dan lemak dan air? Susah kan? Hari-hari makan nasi lemak, roti canai, goreng gorengan...mana nak dapat kombinasi nutrien tu? Kalau ada pun, lengkap ke?

JANGAN RISAU! Sal ada penyelesaiannya...anda boleh cuba set Mghty 3 GEM dari Shaklee. Terdiri daripada ESP, Meal Shakes dan Performance Drink...ianya merupakan sarapan segera yang lazat, cepat dan mudah disediakan. Yang paling penting cukup kandungan dan kombinasi nutriennya.



Rasanya sangat lazat! Pengalaman Sal, Sal ambik mighty 3 Gem ni di awal pagi sebelum pergi kerja. Sampai tempat kerja, Sal still ambik juga breakfast lain sebab Sal menyusu so memang kena ambil makanan 'berat' sikit. Tapi, terpulang kat individu juga. Ada yang tak perlu ambil sarapan lain dah. Tapi, Sal tak perlu risau tentang cukup ke kombinasi nutrisi untuk SARAPAN YANG HEBAT sebabnya Sal dah ambil mighty 3 Gem ni...

Ok, Sal nak share sikit tentang Set Mighty 3 Gems ni daripada Shaklee.

"Ramai tidak sedar yang sarapan merupakan rahsia untuk kekal sihat dan bertenaga sepanjang hari. Dengan tidak bersarapan, anda mungkin:
  • Tidak dapat memberi tumpuan untuk masa yang panjang.
  • Kurang peka
  • Mengambil masa yang lama untuk bertindak balas
  • Kandungan gula dalam darah rendah
  • Produktiviti kerja menurun.

Shaklee menawarkan Set Mighty 3 Gems untuk memulakan hari anda dengan sarapan yang lazat dan berkhasiat.

Kebaikannya:
√  Bertenaga sepanjang hari
√ Membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan
√ Memelihara kesihatan secara menyeluruh"

-----

Untuk Info & Order:


Salasiah Salleh
Shaklee Independent Distributor (ID: 906874)
Emel: ummizara8712@gmail.com
SMS/Whatsapp: 013-7144847

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi