Sunday 21 September 2014

Kebaikan Meal Shakes Untuk Kanak-Kanak

Posted by Unknown at 22:33


1. Mengandungi nutrien yang lengkap

Membekalkan 24 vitamin penting dari vitamin A ke Z mineral dan mineral surih. Kekurangan mineral akan menyebabkan penyerapan vitamin kurang efektif dan menyebabkan enzim tidak aktif.

2. Membekalkan nutrien utama untuk sel

Mealshake kaya dengan protein (tanpa laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut, darah, organ dan lain-lain serta membantu meningkatkan imun kanak-kanak.

3. Membantu dalam fungsi tumbesaran


Mengandungi asid folik, biotin serta kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan tumbesaran kanak-kanak.

4. Sebagai anti-oksidan
Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan komponen anti-oksida yang membantu melindungi kanak-kanak dari radikal bebas yang boleh melemahkan sel dalam badan.

5. Mencantikkan kulit wajah

Mengandungi B kompleks dan zat besi untuk membentuk sel-sel darah merah yang sihat seterusnya membantu mencantikkan kulit anak anda.

6. Membantu dalam proses detoksifikasi

Kaya dengan serat larut yang membantu mengeluarkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut. Dengan fungsi ini, Mealshake membantu kanak-kanak mengatasi masalah sembelit yang sering berlaku pada mereka.

7. Rasanya yang enak menjadikan Mealshake sebagai minuman lazat dengan fruktosa semulajadi iaitu penambahan nutrien yang perlu untuk badan, tidak mengandungi pewarna dan gula tiruan.
-----

Untuk Info & Order:



Kawasan COD: Putrajaya - Bangi - Serdang - Puchong - Seri Kembangan
Salasiah Salleh
Shaklee Independent Distributor (ID: 906874)
Emel: ummizara8712@gmail.com
SMS/Whatsapp: 013-7144847

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi