Tuesday 6 August 2013

Sihat dan Cantik dengan Shaklee Collagen Powder

Posted by Unknown at 16:24
Hari ni Sal rasa nak share tentang kolagen la...hehe...kolagen ni memang banyak sangat terdapat di pasaran..macam2 jenama, macam jenis...seperti yang kita tahu, kolagen ni terkenal untuk kecantikan kulit. Tapi, kolagen ni bukan semata-mata untuk kecantikan tau...fungsi kolagen ni juga merangkumi kesihatan kuku, otot, mata, sendi, kulit, rambut dan macam-macam lagi. 

Kalau anda semua nak tahu, bermula umur kita 25 tahun, badan kita dah tak mampu untuk menghasilkan semula kolagen semulajadi, oleh itu kita amatlah disarankan untuk mengambil kolagen semulajadi sebagai salah satu cara untuk mengekalkan kesihatan tubuh badan kita.

Dan oh ya! Selain pastikan kolagen yang diambil itu adalah kolagen semulajadi, anda juga perlu memastikan kolagen itu adalah bermolekul rendah (1000mg dalton adalah ideal) kerana jika tidak, kolagen itu dikhuatiri tidak diserap sepenuhnya dan kita akan berisiko mendapat penyakit yang lain pula. So, sila semak label kolagen anda dulu ye sebelum guna...

Pilihan Sal? Tentulah Shaklee Collagen Powder kerana ia memenuhi kriteria2 kolagen yang semulajadi dan terbaik!



Jom kita tengok apa kelebihan Shaklee Collagen Powder berbanding jenama lain:
  • Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.
  • Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

  • Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
  • Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.
* Berat molekul diukur dalam unit Dalton

Collagen Powder dari Shaklee ni juga terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu*

♥ Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90%
♥ Mengurangkan kekasaran & kekeringan ~ 75%
♥ Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71%
♥ Meningkatkan kelembutan & kelicinan ~ 69%
♥ Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60%
♥ Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti ~ 55%
♥ Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54%
♥ Meningkatkan keserian, tona & warna kulit ~ 50%
♥ Mengurangkan garis-garis halus & kedut-kedutan
Faedah tambahan :: menyokong kesihatan sesendi dan menguatkan tulang.Membantu mengekalkan otot di dlm mata supaya lembut.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


-----

Untuk Info & Order:


Salasiah Salleh
Shaklee Independent Distributor (ID: 906874)
Emel: ummizara8712@gmail.com
SMS/Whatsapp: 013-7144847

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Inspirasi Sihat & Cantik | Template by Ipietoon Blogger Template | Edited by Shahada Fauzi